Edzés leírások

  • Zsírégető: A pulzusszám megfelelő szinten tartásával elérhetjük a zsírégetést. Ezen az edzésen a step pad segítségével 40-45 percen át végzünk cardio edzést, amit 10-15 perces erösítö blokkal bontunk meg.  Kezdöknek és túlsúllyal rendelkezöknek is ajánlott!
  • Alakformáló: Teljes testet átmozgató alakformáló edzés. Súlyzó, hasizom, derék, comb, far gyakorlatok. Kezdöknek és túlsúllyal rendelkezöknek is ajánlott!
  • Step aerobic: Koreografált óratípus, melynél step padra lépünk fel közepes intenzitású zenére. Nagyon jó zsírégetö,valamint fejleszti a koncentráció készséget, növeli az állóképességet és edzi a tüdőt, valamint a szívet. A koreográfia folyamatosan van felépítve, ezért kezdöknek és túlsúllyal rendelkezöknek is ajánlott!
  • Fitt mix: Zsírégető edzés de kicsit intenzívebb, mint az alap zsírégető óra, a step pad mellett súlyzó is nehezíti a lépéseket. Második felében teljes testre ható erősítő blokk is helyet kap, szuper alakformáló és zsírégető edzés. Közepes intenzitású óra!
  • TRX+ Cardio mix: Az óra dinamikus zsírégető edzést takar, az egyik szakaszban a megfelelő pulzusszámot  a step vagy box elemekkel, a másik szakaszban TRX segítségével, saját testsúllyal történő gyakorlatokkal érjük el. Itt a fizikai állapotodnak, fittségi szintednek megfelelően tudsz edzeni, függetlenül attól mennyi idős, vagy hány kilogramm vagy. A szakaszok folyamatosan váltják egymást, csoportokban, időre dolgozunk. Közepes intenzitású óra!
  • Energy+TRX MIX: Zsírégető edzés, az első felében step vagy kick box elemekkel. A második felében köredzés jellegű, mivel csoportokban, időre dolgozunk. Cardio, kettlebell, haskerék és TRX gyakorlatok váltják egymást. Közepes intenzitású óra!
  • M.A.X.:  Pörgős, csoportos edzésmódszer, svájci fejlesztés, Magyarországon elsők közt a PAS-ban elérhető! Intervall tréning jellegű, ahol 45 másodperces terhelési szakaszokat 15 másodperces pihenő szakaszok követik.Az állóképességi edzéselemeket step-lépcsővel ill. step-lépcső mellett hajtjuk végre.Az erősítő programelemek a láb és farizomzatra, a felső végtagok izmaira és a törzs izomzatára fókuszálnak. A koordinációs mozgáselemeket minden egyes kondicionáló sorozatban alkalmazunk, de önálló egyensúlygyakorlatok is beépítésre kerülnek a programba. Haladó óra!
  • Intervall: A kardió jellegű mozgásforma lényege, hogy mozgást nem csupán egyenletes tempóban kell végezni, hanem tervszerűen váltakozó szakaszokra bontva. Az edzés során terhelési és pihenőidők váltják egymást - ám a pihenőidők is aktív pihenést jelentenek, tehát nem leállást, csupán alacsonyabb fokozatra kapcsolást! Nagyon intenzív óra, viszont cserébe, ez a legjobb zsírégető, ahol garantáltan feszegetheted a határaid! Haladó óra!