Fiókom



Regisztráció

Edzés leírások

  • Zsírégető: A pulzusszám megfelelő szinten tartásával is elérhetjük a zsírégetést. Ezen az edzésen a step pad segítségével vagy egy táncos koreográfiával 40-45 percen át végzünk cardio edzést, amit 10-15 perces erösítö blokkal bontunk meg.  Kezdöknek és túlsúllyal rendelkezöknek is ajánlott!
  • Step aerobic: Koreografált óratípus, melynél egy step padra lépünk fel közepes intenzitású zenére. Nagyon jó zsírégetö,valamint fejleszti a koncentráció készséget, növeli az állóképességet és edzi a tüdőt, valamint a szívet. A koreográfia folyamatosan van felépítve, ezért az alap órára kezdök is jöhetnek de a haladó edzés a bonyolultabb lépések miatt csak gyakorlotabbaknak ajánlott.
  • M.A.X.: Nagyon pörgős, csoportos edzésmódszer, svájci fejlesztés, Magyarországon elsők közt a PAS-ban elérhető! Az edzés rendkívül hatékonyan fejleszti az állóképességet, az erőt és a koordinációt. Főleg haladóknak ajánlott, mivel intervall tréning jellegű, ahol 45 másodperces terhelési szakaszokat 15 másodperces pihenő szakaszok követik.Az állóképességi edzéselemeket step-lépcsővel ill. step-lépcső mellett hajtjuk végre.Az erősítő programelemek a láb és farizomzatra, a felső végtagok izmaira és a törzs izomzatára fókuszálnak. A koordinációs mozgáselemeket minden egyes kondicionáló sorozatban alkalmazunk, de önálló egyensúlygyakorlatok is beépítésre kerülnek a programba.
  • Intervall: A kardió jellegű mozgásforma lényege, hogy mozgást nem csupán egyenletes tempóban kell végezni, hanem tervszerűen váltakozó szakaszokra bontva. Az edzés során terhelési és pihenőidők váltják egymást - ám a pihenőidők is aktív pihenést jelentenek, tehát nem leállást, csupán alacsonyabb fokozatra kapcsolást! Nagyon intenzív óra, csak haladóknak ajánlott! Viszont cserébe, ez a legjobb zsírégető, ahol garantáltan feszegetheted a határaid! :)
  • TRX+ Cardio mix: Az óra dinamikus zsírégető edzést takar, az egyik szakaszban a megfelelő pulzusszámot  a step vagy box elemekkel, a másik szakaszban TRX segítségével saját testsúllyal történő gyakorlatokkal érjük el. Itt a fizikai állapotodnak, fittségi szintednek megfelelően tudsz edzeni, függetlenül attól mennyi idős, vagy hány kilogramm vagy. A szakaszok folyamatosan váltják egymást, csoportokban, időre dolgozunk.
  • TRX- MIX:  funkcionális, erő-állóképességi intervall edzés, inkább haladóknak ajánlott. Köredzés jellegű, mivel csoportokban, időre dolgozunk. A magas intenzitású cardio és a  TRX gyakorlatok váltják egymást, ezáltal kiváló zsírégető. Nagyon nagy előnye, hogy a ráfordított idő arányában, a legtöbb kalóriát elégető edzésforma, ráadásul az anyagcserét is pörgeti, így is segítve a fogyást.